Looking for something?

Reader Interactions

Comments

  1. Semalam keluarga mertua saya nak menyambut hari lahir isteri saya. Tempat yang dituju ialah RESTORAN IKAN BAKAR PUTRAJAYA DI TASIK EMPANGAN BERHADAPAN PICC. Malangnya setelah menunggu begitu lama makanan yang dipesan tidak juga sampai. Seteleh begitu lama menunggu, tak ada seorang yang ada otak nak tanya jika ada masalah ke apa, atau mak bapak diorang ni memang tak ajar adab, atau restoran ni memang ambik pekerja yang moral dan siviknya rendah. Rasanya pelacur rumah urut kat chow kit lagi ada akal daripada diorang ni. Dah la tu, terpaksa lah panggil pelayan yang bertugas, tu pun makan masa nak datang. Bila kami tanya tentang makanan yang dipesan, jawapan yang diberi ialah.. “mana ada order”… Mana adab diorang ni ha… Ni la dia kalau berniaga maju sikit.. Berlagak nak mampus… Memang tak jauh la perniagaan korang ni.. Takpelah.. Siapa lah kami.. Bukan dato’.. Bukan menteri.. Nak layan baik-baik… Well its the last my family going to visit this rotten place… But me and my friends however going to come and eat here again but going to treat the worker or whom ever manage this place without dignity because they don’t deserve any…. Puiiiii…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge