Looking for something?

Reader Interactions

Comments

  1. ni komen aku yang ikhlas:

    1. Gerai ABC hujung sekali – cekik darah rm3 sebungkus.. setakat ais + kacang + sirap… kapala dia la meniaga camni…

    2. Rojak ada 2 gerai – boleh layan, tak la kaw sgt

    3. Gerai kuih2 – rasa biasa, lebih rasa minyak masak yang dah berkali2 dah recycle.. rasa lemau dah minyak tu… nak untung pun , kualiti mau jaga la semua.. yang beli bukan kambing lembu yang datang..

    * tak puas hati dgn komen aku? ada aku pedulik wahai peniaga sekelian… tingkatkan kualiti produk anda dulu….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge