Looking for something?

Reader Interactions

Comments

  1. i pon confuse nak kenal jantan betina.macam mana u boleh salah tengok jantina dulu?ada kemungkinan eh dorang punya alat sulit jadi rapat?i have 4 newborn baby bengals.takut salah letak nama je,bagi nama masa kecik senang dorang besar sikit kenal nama dia..

    • That why lah hihi. Jantina ini i refer kepada doktor dan nurse kat klinik vet tu. Diorang memang admit kucing parsi ini memang susah / agak lambat nak tahu jantina diorang. Kecik sangat kemaluan diorang hihi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge